نرخ تور کیش و بلیط کیش,هتل 3 ستاره 3 نفر
نوشته شده توسط : mali

پرسش: نرخ تور کیش و بلیط کیش,هتل 3 ستاره 3 نفر

نیما

تاریخ طرح پرسش: 1397/01/09

 

پرسش: سلام و خسته نباشید خدمت شما و تشکر از سایت عالی و مفید شما، نرخ تور کیش به همراه هزینه بلیط رفت هتلهای کیش و برگشت کیش و اقامت هتل سه ستاره به مدت دو شب و سه روز برای دو نفر بزرگسال و یک کودک سه ساله در بازه زمانی 17 فروردین چقدر می شود؟ ممنون می شوم مرا در این مورد راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، تورهای کیش همه روزه در دوازده ساعت پروازی مختلف انجام میشود، بنابراین می توانید با توجه به ظرفیت پروازهای موجود، ساعت پروازی خود را برای تور کیش به دلخواه انتخاب کنید. برای آگاهی بیشتر مسافران عزیز نقشه و راهنمای گردشگری کیش در اختیار کلیه مسافرین آژانس قرار میگیرد.

مسافر گرامی حداقل نرخ تور کیش و اقامت در اتاق دو تخته با ارائه خدمات صبحانه، استقبال فرودگاهی و درصد تخفیفات گردشگری برای هر نفر معادل 475 هزار تومان و هزینه پرواز رفت و برگشت کودک 340 هزار تومان نیز می باشد.

از آنجایی که بلیط و واچر هتل به صورت الکترونیکی صادر میشود برای تهیه تور نیاز به مراجعه حضوری به آژانس نیز وجود ندارد و تور ارزان کیش مسافرانی که به دلیل بعد مسافت و یا نداشتن وقت قادر به مراجعه به آژانس نیستند، می توانند پس از واریز وجه، مدارک تور را به صورت ایمیل و یا فاکس دریافت کرده و سفر خود را انجام دهند.

شایان ذکر است، قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش متناسب با شرایط و خدمات، نحوه رزرو، تور های ترکیبی، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل و پیشنهادات دیگر می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری تور ارزان کیش دریافت نمایید.

 

 عکس ها و تصاویری از هتل های سه ستاره کیش

هتل گراند کیش

هتل گراند کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: نرخ تور کیش و بلیط کیش,هتل 3 ستاره 3 نفر,تور کیش,نرخ ویژه تور کیش,رزرو تور کیش,هتل های سه ستاره کیش,تور لحظه آخری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: